V rámci daltonské a projektové výuky si děti vyzkoušely práci televizních moderátorů, redaktorů, kameramanů, střihačů…. Jejich samostatné práci předcházela společná tvorba myšlenkové mapy a zjišťování, co vše souvisí s televizním vysíláním. Následně se děti rozlosovaly do týmů, dostaly pokyny, jak postupovat a pak už bylo jen na nich, jak dané téma uchopí. Ve svých týmech si rozdělily profese a začaly pracovat: vyhledávaly, zpracovávaly, trénovaly vystupování, malovaly, vymýšlely, natáčely, stříhaly a hlavně spolupracovaly. Na konci dne jsme si na interaktivní tabuli promítali výsledky jejich práce, vzájemně se všichni hodnotili a hlavně chválili, protože se jim tento náročný projekt opravdu podařil a bylo vidět, že si ho užili.
Video 1
Video 2
Video 3
Video 4
Video 5
Mgr. Renata Miková a 5. A